dagens roligaste.

#1. Beni ringer till Isak för att medela att vi sover på hotell i natt, och mamma vill att Josef ska vara lite aktiv och gå in på internet och kolla varför man firar skärtorsdagen (nej, det är inte för att påskisarna drar ...)
Josef: För att Jesus instifdade nattvarden.
Mamma: Varför gjorde han det då?
Josef: För att han skulle bli ägd ...
Hahahahah ..
Jaha ... man kanske hade behövt vara där .. ^^

#2. Vi stannade på ett amerikanskt pizza place och åt pizzabuffé, jag stod och skulle välja vilken bit jag skulle ta och då kommer hon som jobbar därfram och ba:
Hon: Står du och funderar på vilka sorter det är?
Jag: eeh .. jaa
Hon: Det där är capricosa, det där är eltaco och det där är Mexicana.
Jag: ???
Det är inte som att jag vet vad de är i de pizzorna .. Hon var failad iaf .. Det var kul.
Jaha .. man kanske hade behöt vara där för dehär också ?? ^^

Sen så fick jag reda på idag att även kvinnor får vara inne i Vatikanstaten, jag trodde helt seröst att det bara var män som fick vara där, nån så det till mej när jag var liten och oförstådig men nu vet jag bättre .. jag är faktiskt 16 år.

Jag har också en fundering, jag vågar inte fråga den till min familj för de kommer bara kolla ännu mer snett på mej och tycka att jag är jätteosmart "/
Det finns väl inga länder som är typ en halv timme före/efter Sverige? Det är väl bara hela timmar ... ? Elleeer?
Shit vad oallmänbildad jag är ......

Kommentarer
Postat av: katrin

8---) rolig dag .. hahah .. ^^

2009-04-09 @ 22:16:22
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0