hemma igen.

Dagen har varit så grymt tråkig, inte nog med att de tar sisådär 12 timmar att åka från Lule men nu var det också påsk-kö efter e4an så vi satt fast i trafiken typ 2-3 timmar. Roligt. Jag har iaf kollat på några filmer och det roligaste Family Guy avsnittet evvö! hihi.

Josef är så konstig, idag sa mamma och pappa att hans skulle få ett par nya skor och då satt han i bilen och surade huur länge som helst. Av någon anledning ville de inte köpa skor till mej, jag som tom skulle uppskatta ett par nya skor, jag behöver faktiskt sånna dära svarta tyg .. jag har inga som ser ut EXAKT SÅ!
Mina vinnande argument "pappa kan jag få ett par skor" och "det måste ju vara roligare att köpa skor till mej eftersom jag vill ha skor och skulle bli glad" funkade tyvärr inte så jag fick gå utan skor.

Påtal om det ämnet så var det en kul grej som hände för 100 år sen, jag och familjen var på nått köpcentrum och satt och fikade och Josef satt och glodde i en teknikmagasinet-tidning. Han såg en tröja som han jättegärna ville ha och frågade mamma om han kunde få den. Då svarade mamma:
"bara om jag får köpa ett par skor till dej."
Josef svarade surt:
"jaha .. då vill jag inte ha tröjan!!"
Jag skulle typ göra vad som helst för att få ett par nya skor .. HM!

Aja .. imorn trodde jag att jag hade planer men jag hade, som så ofta, fel så nu måste jag komma på vad jag kan göra för att fylla dagen med aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: katrin

och jag skulle ha pluggat hela veckan 8-) ...

ibland blir det inte som man har tänkt sig 8---)

2009-04-14 @ 08:22:32
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: katrin

ps. varför är josef så crazy? 8-) ...



pappa brukar säga till mig när jag ber om en dator:

- bara om jag får köpa två till dig?

jag: - asså... då kan jag vänta



)(



juste 8-) jag vann shavitävlingen :-)

























DRIIIIVER -.-

2009-04-14 @ 08:33:32
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Katrin

8-)

2009-04-14 @ 08:54:45
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0