tadarallalaaa.

Nu har jag städat mitt rum och tom möblerat om, det blev fult men ... jaa ;)
Har fått en ny skogrej till min skogarderob, de blev också fult, jag vill ha en kläd/sko-kammare ... vilken dröm! HM!

Klockan är nu 15.10 och det är 17° ute så nu ska jag fira mitt nya fiina rum med att gå ut och läääsa (y) Bara för att fira lite extra ska jag läsa engelska boken istället för svenska boken.. mihihiih ..

Senare idag åker vi till stugan och jag kommer missa matchen imorn "/ det är bajs, hoppas det går repris nån gång. ::

Till Katt:
Du har massamassamassa grejer här .. eller massa och massa 8-) en hel outfit. + ditt smink .. Ska jag ta med det på mååååndag? hmmmm  ..  det är ditt nitbälte, din blåtröja, blåa a.f, sin sovtröja och dina cheapisar .. så du vet. durudu ..


Kommentarer
Postat av: katrin

re: om de e chilliconcarne me dig så kan jag hämta dom efter skolan på måndag? :-)



ska jag spela in matchen imorron? (;

2009-04-25 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0