utmanad.

Jag har blivit utmanad av Katrin:

Utmaningen går ut på att besvara frågorna nedan, utmana utvalda bloggare samt lämna en kommentar hos dom, tala om att dom blivit utmanade och berätta för den som utmanade dig att du gjort utmaningen. Kul sätt att lära känna sina blogg-vänner lite mer!

Här nedan är då svaren på utmaningsfrågorna. Om ni tror att jag ljuger så är det fullkomligt möjligt. NOT.

Vilken mat äter du ofta? yoghurt

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av? beror på vem det är hos ^^

Var sitter du helst när du bloggar? jaadu .. sängen, bordet, skrivbordet, toan .. :3

Köper du trisslotter ofta? gjorde det förut, när jag var ung och crazy. eller det var 5an lotter btw, fick hela FEM femmanlotter för samma pris som EN trisslott = värt

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? New York, Kina eller England typ :) kan inte välja

Vilken TV kanal tittar du mest på? EstersMacBookKanal - den är grym

Mina utvalda blir: ......... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0