glad (dalamåls betonat d).

Är nyss tillbaka efter en asmysig 1 och en halvtimmes prommenad. Det är så fint här!
Jag lyssnade på "Hur kär får man bli" medans jag gick och helt plötsligt kom jag på hur bra jag har det!

Jag har världens bästa familj, världens bästa kompis, världens mysigaste stuga, jag ska börja gymnasiet på måndag på en linje jag verkligen vill gå, osvosv. Livet är bra nu. (+ att Arsenal vann sin match!)

Det var så härligt när jag gick där och helt plötsligt typ fick värsta glädje kicken och var tvungen att behärska mej för att inte springa, hoppa högt och skrika ut högt av glädje (nästan iaf ^^).

På tillbaka vägen mötte jag vår granne. PINSAMT! Jag kände mej tvungen att stanna och prata så vi stod och prata nån minut om hur fint det är här. Haha, men det är faktiskt ganska kul att känna sej social och trevlig. ;)

Nu ska jag kolla färdigt på Wanted.



Gullig liten groda som hoppade på vägen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0