godmorgon.

Jag orkar inte med att jag nyss vaknade. Vad hände lixom?? Jag som ska börja förbereda mej inför skolstarten på måndag. Hmmmmmmm ............

Rebecca är i sthlm på dagen och ikväll är "sista natten med gänget" aka hon åker imorn, så vi ska väl göra nått ikväll. Ingen vet vad. Jag gissar på att det antingen blir sitta på dataraden (sluta som de börja) eller film! Men vem vet, Rebecca kanske chockar. )(

Nu ska jag äta brunch och sen komma på vad jag ska göra framtills typ klockan 18.

Hejdå.

ps. Är det tecken på att man skriver ett aaastråkigt inlägg när man typ glömmer bort vad man skriver om halvvägs igenom det? Det tror jag. ds.

Kommentarer
Postat av: cool

nej det betyder bara att du börjar bli gammal :)



hihi........

2009-08-19 @ 13:15:49
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0