musikalisk förmiddag.

"It's 3:30" berättade min dator nyss för mej och jag insåg nyss att jag har suttit framför pianot hela dagen.. Haha .. Idag var det fint väder ute också. Som tur är, är dagen inte slut än! ;)

Jag har i alla fall försökt lära mej "Almost lover" på piano, min syster ville att jag skulle kunna den typ. Jag gillar inte riktigt låten själv.. Men den är kul att sjunga. Jag har faktiskt, trot eller ej, lärt mej den nu (inte "höjningen" dock, för jag vet inte hur den går där)




Jag vet att alla säkert redan har sett denna bild och att jag har lagt ut den förut, men den är så rolig .... Hahahahah ;)

Kommentarer
Postat av: becca

Hej på dig, vilken fin blogg du har :)



läs senaste inlägget, och svara gärna hur du skulle reagera :)

2009-08-03 @ 16:40:53
URL: http://lovelybecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0