01.10

För 1 timme sen började det sista dygnet för år 2009. Hm. Tråkigt för året - roligt för oss.

Vill dela med mej av några lärdomar jag fått under det gångna året.

"Om din iPhone är smutsig, sätt den i tvätten! Du får inte bara en ren iPhone - du får en ny mycket bättre"
(ska nog använda det när jag tycker att min dator börjar tappa stinget....)

"Om du inte vet vad du ska välja på gymnasiet, känn ingen press - det är tredje gången gillt som räknas."

"Livet är alltid mycket lättare i London. På Emirates. När Shavi springer 1 mm från en."

"Tårtor är inte godare bara för det är bäver-motiv."

"Twilight är en bra let's-leva-nån-annans-liv-ett-tag. 6 gånger kanske dock är lite overkill."

"When you are weary, feeling small, åk till Halle-luleååå"

"I USA gäller inga trafikregler för svenskar!"

"Blir det pinsamt på bild kan man alltid dra till med "Who are we?!" och "What-Ever-Major-Loser""

"Om du vill dö, men ändå bespara dej besväret att skaffa diverse nödvändigheter - gå och mata ankorna."

"Man vet att man är mentalt instabil när man kan vara i 100 timmar i sträck med en kompis utan att börja bråka men efter en sekund isär är man osams."

"Man blir inte vuxen av kaffe bara spyfärdig."

"Det är på fejjan allt händer."

"Man vet att man blivit gammal när man tar sitt första dopp fjärde augusti.."

"När man åker frittfall tilt känns det som att man kommer dö, när man åker insane vill man dö"

"Man behöver inte grilla korv på engångsgrillar, det går utmärkt med infolie:iad GI-mat!"

Det är bara några av de visdoms-vad-det-nu-heter som jag vill dela med till er, kära läsare. Om jag delar med mej av fler är jag rädd att ni somnar, som jag håller på att göra bara av att skriva detta. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: anne

Kaffet var bra!!! ;)

2009-12-31 @ 11:37:57
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0