godmorgon.

Jag vet inte vad som händer men jag kan typ inte somna på kvällarna och vaknar alldeles förtidigt -.- Jajaaa .. *-)
Imorn måste jag upp fett tidigt så ikväll ska jag gå och lägga mej tidigare än någondin 8-) Idag måste jag packa *-) Undra vad jag ska ha med mej.. Jag har ett seriöst problem och det är vilka skor jag ska ta med mej, jag ska ju ta med bävrarna men sen måste jag ha med några andra skor också men mina vita converse tar så mycket plats men de andra är så tunna .. jobbigt! Annars kan jag ju bara ta mina vita stövlar som är så nya (aka som först Rebecca hade, sen mamma och sen fick jag dem 8-)) jätte bra, verkligen.

Sen undrar jag en sak, skriver man jätte bra eller jättebra, aka ska det sitta ihop eller inte. Jag har för mej att en lärare när jag fick i typ 4an kanske sa att det ska sitta ihop. Hm!

Jag är fett hungrig och har inte ätit på jätte länge (/jättelänge? ^^) men jag vet inte vad jag vill ha ^^

over and out.

Kommentarer
Postat av: blondinkatrin

typ alltid när de e jätte nåntingt så ska de sitta ihop tror jag 8-) jättelänge och jätteroligt ska sitta ihop.. tror jag 8-) ^^ mamma lääär kommentera här sen ......... så du lär få reda på svaret )(

2009-02-23 @ 11:14:02
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/
Postat av: blondinkatrin

re: hmm.... nått kan vi ta me oss, men matten e så värdelös att ta me sig om ingen kan hjälpa? för lixom mamma kan ju inte hjälpa till me matten >< ... men jag vet inte... vi får se

2009-02-23 @ 11:16:06
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/
Postat av: bega

jag röstar lätt på de vita stövlarna, man får leta länge för att hitta några snyggare skor aka leta länge på antikaffärer

2009-02-23 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0