sportlov.

Nu är det lovlovlov, shiiiiiit va skönt. Jag inledde lovet med att kolla på en film med en långt och konstigt namn. Men filmen var fett bra. Idag ska jag inte göra nått speciellt, jag ska inte ens tänka på att jag bör plugga (förutom nyss då^^)
Eftersom detta lov ska vara sportigt så ska jag vara extra sportig, dvs mjukisar varje dag, nästan iaf.
Jag längtar tills tisdag för då får jag ääntligen åka tåg igen! :D ^^ Jag måste packa snart, aka innan måndag midnatt. Det är tråkigt för jag har inte den blekaste om vad jag ska ha med mej .. *-) HM!

Nu ska jag göra nått hysteriskt kul, som vanligt ;)

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

Packa så du håller dig varm om fötterna! :)

2009-02-21 @ 16:48:21
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0