trött som 17.

Jag är alltid trött nu för tiden, det är inge kul. ^^
Idag började mitt nya nyttiga liv iaf, det firades med "sallad" ^^ haha. Snart, snart, snart är det lovlovlov och jag längtar så galet mycket. Shit vad jag ska soooova! Att gå upp klockan 7 blir ju feta sovmorgonen!
Nu såhär på kvällskvisten har jag pluggat SO, det är så tråkigt så jag vill SPY! Var Hitler tvungen att bajsa så mycket, värt om han inte gjort det för isf skulle jag sova nu! :D -.-
Jag fattar inte varför jordbrukarna i USA fick problem under 1920-talet, om det var för typ bajs eller för nått annat -.- jag hatar SO.

Nu ska jag göra nått, ajusteja, sova ^^ eller .. snart iaf. Snart kommer pappa hem från Kina  (uttalas med K, inte ch =) ) höhö.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0