utmanad.

Anne utmanade mej att berätta sju sanningar om mej själv:

1. Jag har aldrig saknat sommaren så mycket förut.
2. Jag har nyligen upptäckt att när jag blir arg vill sparkar jag gärna på saker eller börjar grina.
3. Jag ångrar att jag inte spenderat min barndom bättre, t.ex. lärt mej spela gura/piano eller nått annat coolt.
4. Jag ska försöka övertala pappa att vi ska åka och kolla på när Shavi spelar match.
5. Jag önskar att någon utav mina föräldrar kom från ett annat land (gärna Ryssland eller USA) så jag var tvåspråkig.
6. Jag blir nervös när jag tänker på framtiden.
7. Det finns bara två personen (som jag vet änsålänge) som kan få mej riktigt arg.

Det var kul. ^^

Alla vars bloggar jag läser (typ) har redan gjort detta så jag utmanar ingen.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0