världens slappaste helg.

Hela den här helgen har jag legat i sängen, tror seriöst inte att jag vart utanför dörren en enda gång *-) JO! När jag sa hejdå till Isak "/
Jag har kollat på tropic thunder idag och nu håller jag på att kolla på madagascar 2, FETT bra! ;D

Mamma och pappa var på Media Markt idag och köpte en typ espresso maskin för om-de-nu-va 7000 (beni sa det) och den är redan paj. Bra plastskit som man skulle göra nått med som pajja för att pappa kollade på den 8--) Hoppas han överdrev om priset 8-)



Btw, Paramore är verkligen galet bra, fett bra låtar :D

Nu ska jag kolla klart på Madagaskar 2 och sen typ sova8-) ^^
Godnatt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0