crazy vibratorträning.


Igår var vi på intersport och kollade runt lite på olika crosstrainers, eftersom jag mycket gärna skulle vilja ha en.
Då såg jag en sådan som är på bilen ovan .. Det är typ en platta som man står på så vibrerar den jättemycket. Nyfiken som jag är så ville jag såklart prova den. Jag stod där och skakade .. Shit vad hemskt det var! Jag klarade inte ens av ett "program" på 30 sekunder! När jag klev av saken mådde jag jätteilla och hade ont i huvudet en lång tid efter. Jag undrar verkligen vad meningen med detta redskap är? Skulle jag ha haft en sån skulle jag inte ha haft någon hjärna kvar, den skakade som runt hej-vilt.
Jaja .. Tur att jag inte har en. Iställer vil jag ha en crosstrainer! De verkar fett sköna och som moni säger så behöver jag få upp lite mer "klipp" i skridskoåkningen! Och att gå ut och jogga runt 19 när jag kommer hem, kolsvart ute och iskallt, är ingen hit. Jag försöker övertala mina föräldrar att köpa en.
Men då kommer familjens ekonomiska rådgivare (min bror) och ifrågarsätter köpet så mamma tvekar ännu mer-.- Men, man kan ju alltid hoppas!

over and out.

Kommentarer
Postat av: blondinkatrin

hahahahhaha ^^ rolig grej de där ;)



och hälsa mr.ekonomisk rådgivare att bosse kommer...

2009-01-27 @ 16:44:41
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0