hockey.

Den här dagen har varit helt okej.
När vi kom till Gnesta ishall, sent ofc, börjde det med ett teroipass som gick ut på att ledarna snackade om vad som gällde. Laban (ledaren) sa att han verkligen inte accepterade att man kom och var med i hockey-sammanhang när man var sjuk. "Okej", tänkte jag, men sen på isen kände jag att jag var hur sjuk som helt, min hals var igentäppt, jag hade ont i hjärtat och jag kunde inte andas..knepig situation. Jag valde att hålla masken och hoppas på det bästa.

Matchen var som ett skämt. Det kändes faktiskt riktigt bra första och halva andra, men sen dog typ alla i mitt lag. Slutresultatet blev iaf 7-0 till aik. Men många utav deras mål var tur mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0