måndag 26/1 - klippklipp.

Idag ska jag in till Nyköping och först träffa en gammal klasskompis och äta lunch och sen ska jag klippa mej. (Alltså, jag brukar inte klippa mej såhär ofta Katrin, men det har bara blivit så nu^^). Jag är fett nervös men det blir nog bra. Det finns ju mössor av en anledning. ^^

Jag bestämde mej för att ta en stärkande promenix till stan, men det är fett jobbigt att jag varken har min mobil eller ipåd "/ aka inget att lyssna på så det kommer vara fett tråkigt att gå. Men meeen.

-.-, nyss tänkte jag (aka för två sekunder sen) "om min dator ändå var bärbar" ... och här sitter jag med datorn i knät utan några sladdar i ... jag börjar nog bli hjärndöd! Jaja .. jag har ingen soppa där Katrin kan sova på iaf ...

Nu ska jag typ välja skor och börja ladda mentalt för att gå helt utan mjusik eller tvajlajt. ^^

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0