nyduschad pottfrilla.

Inspirerad av Katrins hurtighet (och delvis ett sätt att slippa NO) bestämde jag mej för att ge mej ut på en joggingtur :o Jag var ute och joggade i en hel halvtimme! (ps. man får bli imponerad om man vill ds.)
Sen kom jag på att jag har ett dilemma med min frilla, och det är om jag ska ha snebena, mittbena eller ingen bena alls (aka håret framåt). (bena är btw det fulaste ordet jag vet) Och mittbena och ingen bena kanske inte låter så snyggt men .. jag vet inte *----)
Och nu när håret är nyduschat ser det ut som att jag har pottfrilla men random hårförlängningar 8-) Hoppas det inte ser ut så annars också, kommer inte ihåg. För innan duschen var håret PRECIS som jag ville ha de!^^

Jaha .. nog snack om mitt hår 8-)

NOn går bajs men nu måste jag verkligen göra den, och jag fattar ingenting. Jag önskar att jag var naturbegåvning "/

over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0