dilemma i vardagen.

Nu sitter jag här ensam i soffan, Magda och Rebecca kröp nyss till kojs (va?) och lämnar mej åt mitt öde att sova i soffan ...

Jag har ett dilemma som är så intressant att det är värt att skrivas ner;
Jag är FÖRBENAT kissnödig MEN jag har precis fixat nytt nagellack (aka för ett litet tag sen) och jag vill inte paja det ...... Hur gör jag lixom? Chansar och håller tummarna att inte kissa på mej i sömnen eller riskerar att paja nagellacket ...........

Imorn åker vi iaf hem, det är skönt att komma hem (jag menar, jag behöver verkligen spendera tid hemma 8---) ) men samtidigt tråkigt att komma hem. Logiskt. 

Det är så mycket jag vill köpa! Jag vill åka till Stockholm och kolla in American ap .. nått .. och massa - men för vilka pengar? + att vi drar till göteborg om typ 1,5 vecka (wiho:D) (en komma fem vecka, va?) och där vill jag ju också ha peningar .. + att jag redan är skyldig mamma och pappa 1000 spänn för mobilen (+ 1600 för den gamla .... ) Om jag satsar på att bli rik imorn så blir det bra =)

Påtal om att bli rik (?) så snackade mamma med de från ackis (töntigt smeknamn vl) här om dagen och de har ju "blivit lite uppskjutningar i operationsschemat" men jag skulle iaf få operera mej under hösten (näs och läpp) och sen ska jag dit igen i januari för att disskutera kommande operationer (aka typ käk och skit). Om jag förstod mamma rätt, dvs.

Förrvirrat inlägg från en extremt kissnödig tjej på 16 och ett halvt (16,5) jordsnurr.

Godnatt.

PS. Jag pallar inte längre, nu går jag på toa, fyi lixom. DS.

Kommentarer
Postat av: gabriella

asså hej ester. jag gillar att man kan hitta din blogg på facebooken. du er bra på att skrivaaa. du får mig att skratta. du er skøøn, tænkte bara sæga det. btw- ha ett bra sommarloooov! :D :D

2009-07-28 @ 20:09:45
URL: http://gabriellalive.blogg.se/
Postat av: anne

Även om man inte ska det enligt inkontinenssköterskan, så ska man alltid kissa före, för säkerhetsskull.

2009-07-28 @ 23:22:58
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0