telia.

När moni väl drar kortet är det svårt att sätta stopp på henne, det märkte vi idag efter våran typ 2 timmar långa visiten på telia. Bara tre mobiler rikare och x antal tusen fattigare var vi när vi lämnade butiken. 2 nya iphones och en sony ericsson blev det. Sweet.

Efter det besöket var alla i familjen så hungriga att vi dog typ så vi skulle äta, och jag kan inte annat än att säga var ifrån jag har fått mitt kan-inte-välja-stil. SHIIIIT! Efter sisådär 325 timmar kom vi tillslut överrens om att äta på nyköpings förmodligen äckligaste ställe.

Nu ska jag fortsätta städningen -.- Tråkigt. HP6 är snart slut också..bara en bok kvar då......

Kommentarer
Postat av: anne

Blev du en av de lyckliga ägarna till iphonen? :)

2009-07-20 @ 20:55:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0