år och dagar kvar.

Igår när jag snackade med en kompis på msn bestämde vi att vi ska åka på moppesemster, eftersom hon har fått en moppe. Jag hoppas att det blir av och att det är några fler än vi som åker. Det är alltid kul med många som jag så vist brukar säga.

Den enda lilla nackdelen med det är att Kat har vart i USA snart en månad och kommer hem typ 29de men drar bort igen 4 juli. Vi åker på semstern i början av juli tror jag. Det innebär att vi säkert inte kommer kunna träffas förns (om vi har tur) när vi åker till gbg tillsammans i början av AUGUSTI! SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!
(För jag, min syster och moni planerar att åka nånstan och Kat åker till London typ sekunden efter hon kommit hem från Skåne.)
Nog för att det är kul för oss båda att vi har lite planer i vår liv meeeen ..... nån måtta får det ändå va!

Jaja .. jag ville bara klaga av mej 8-) Jag lääääängtar tills vi träffaaaas igeeeeeeeeeeeeen!!!!!



Nu är det mat som står på schemat och sen ska jag göra nått annat. Pling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0