dagens outfit.



Idag har jag på mej skor från skopunkten, strumpbyxor från typ hm, kjol från gina tricot, tröja från bikbok, sjal från hm, jacka från kina, klocka från ur och penn och en resväska + handväska från öppen hand.

Nu börjar jag bli klar, undrar verkligen om jag har packat för mycket eller för lite *-) Det återstår att se.
Om typ 10 min skjutsar Josef mej till tåget och jag måste komma ihåg att texta Ibbe så han inte glömmer mej.... ^^

Igår kollade jag btw på en film som heter Penelope (typ) med favvo James McAvoy. BRAAAAA! McAvoy är verkligen en gryyyym skådespelare. Förhärligt. <3

NU ÅÅÅÅÅKER JAAAG!

Kommentarer
Postat av: anne

Hade du inte mer packning än det där???

2009-06-07 @ 21:09:08
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0