eden lake och kossor.

Idag var jag med Emelie :) Vi åkte till Coop Extra för att handla mat. Såhär lät det:
Emelie: Det kommer säkert sluta med att vi äter på McDonalds.
Jag: NEEJ!
100 år senare + 45 varv runt i butiken..
Jag: Kan vi inte bara äta på McDonalds!

Vi åkte till den klassiska kohagen/naturreservatet och åt och pratade massa. Jättefint väder var det också. Riktigt kul.
Sen när kossorna kom (som de brukar) bestämde vi oss för att hyra film och kolla på en. Vi hyrde Eden Lake. HEEMSK FILM!!!

Nu är jag iaf hemma efter en mycket trevlig dag.



Rebecca är en stygg flicka som försöker få mej att börja röka. Det är inte okej, ni kan lämna era arga kommentarer på hennes blogg. http://bega.blogg.se

Godnatt. (Over and out, biatch)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0