död åt min rygg och inteligens.

Nu är jag hemma igen efter att ha tagit mitt nästa steg mot mitt vuxna liv ;)

Vägen till VHD var det största skämtet jag någonsin vart med om.. Jag åkte HELT fel två gånger. 2 och en halv timme virrade jag runt innan jag ÄNTLIGEN kom fram. VILKET SKÄMT! Till på köpet har jag fått en rygg som gör så ont att jag typ spyr.
På resan hem körde jag typ helt rakt, svängde kanske 3 gånger innan Nyk, tog en timme! Vad tusan sysslade jag med på vägen dit?!?!?!?!?!?!?! Jag fattar inte. Tanken håller på att ta slut också. HM!

Ville träffa Katrin ikväll också eftersom hon vart borta en månad med det sket sej nog också tack vare min bortvirrning, kul, då blir det typ en månad till då vi inte ses.

Jag är hungrig så nu ska jag kolla om vi har nått att äta sedan skära av mej ryggen.

Kommentarer
Postat av: katrin

re: iiiinget?

2009-06-29 @ 23:23:33
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: anne

Så kan det gå när man ska till småhålor och vimsa.

2009-06-29 @ 23:26:01
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0