luleå och nya naglar.

Imorn ska jag åka till Luleå. Det är scaaary att jag ska åka helt själv, aka checka in och så helt själv för första gången. Men jag är ju faktiskt 16 år gammal (inget barn längre) och bör klara sånt nu. Så med det i tanken ska det nog gå finfint.

Idag har jag lyssnat på Harry Potter 2 och spelar Harry Potter 2 samtidigt. FETT KUL! Jag äger sönder som Harry. Hihi.

Just nu håller jag på att kissa på mej, fixa slutklämmen på packningen (undra hur länge vi ska vara där) och tuggar på ett väldigt äckligt tuggummi "/

Igår målade jag om mina naglar, aka tränade på leo-mönstret jag lovat Rebecca:


Dålig kvalité och jag har inte brun eller beige (som jag fett ska köpa på Ullis om vi ska dit). Duger det Rebecca? Hihihi.
(t.o.m Josef sa att det såg ut som leopard-mönster. Imponderande)

Nu ska jag fixa livet lite typ. Pling

Kommentarer
Postat av: rebegga

I LOOOOOVE IT! <3

2009-06-05 @ 10:49:42
Postat av: anne

Skitsnyggt du! :)

2009-06-07 @ 21:10:07
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0