ny typ assnygg design.

Ja, rubriken säger sej själv ;)

Här hemma i hemmets lugn har sommarjobbet tagit av stapeln. Det som gäller (iaf preliminärt) är att vi får 30 spänn/timmen och så har vi en lista vi följer på sysselsättningar. Idag har jag tjänat hela 90 spänn (för den snabbräknade så jobbade jag tre timmar idag). För er som tycker att 30 spänn/timmen är en aningen snålbetalt kan ha i åtanke att för två sommrar sen hade jag hela 12.50 spänn/timmen. En rejäl löneökning för min del alltså!

Nu är det dax att börja tänka på refrägen eftersom imorn är det yttligare arbete som väntar. Wiho.

godnall.

Kommentarer
Postat av: katrin

re: jag vet då :( snart drattar jag till lunchis iaf........... :/



JAG VET!!!! det är hur långt som helst! haha... snart har jag inte klippt längden på ett år ^^ ... de e coolt 8-) de har växt typ 20 cm haha

2009-06-16 @ 19:29:19
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0