dagens utmaningar.

Idag var det fint väder så vi åkte till stugan för att åka skridskor, aka långfärdisar. Det var fett kul, bara att jag hade slalompjäxor så det var lite stelt. Det var jobbigt också att det var feta snölagret på isen. Men man överlevde.
     
Fantastiska bilder, jag vet. Helt sjukt fint väder var det iaf.

Sen när vi kom hem tvingade pappa ner mej i tvättstugan för att hjälpa honom att tömma torktummlaren, och när jag håller att lägga ner all min tvätt i en korg slänger han ett par kalsonger på mej.
jag: det där är inte mina.
pappa: jo
jag: varför skulle jag ha ett par kalsonger?
pappa: det är bara du i som har medium
jag: men fortfarande, VARFÖR skulle jag ha ett par kalsonger, jag är tjej, trot eller ej.

pappa suckar och säger åt mej att slänga dem.

Hysteriskt kul.

Nu ska jag trixa lite med en väska som jag kanske ska ha som datorväska, hoppas det funkar annars blir det tråkigt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0