godnatt.

Imorn är det vår sista lediga dag på x-antal år så den ska firas med hemma spa och liknande.
Idag, förutom att sluta på skolan, så har jag gått runt i sthlm i 2435 timmar och ätit 873 kg mat. Det var kul ;)
Sen när jag kom hem crosstrainade jag (aka typ joggade) 6.82 km på en halvtimme!! :o (ps. man får bli impad om man vill) jag är stolt över mej själv och har välkomnat min nya vän, nämligen ständig smärta i låren .. ^^ Imorn ska jag upp med tuppen, dvs. typ nio noll noll för jag ska hinna fixa massa. Så nu börjar jag dra mej tillbaka.
Idag har jag btw lärt mej ett nytt gitarrackord,nämligen Esus, det är som ett A bara att man flyttar upp det ett snäpp. Jag tänkte att om man lär sej nått nytt varje dag är jag snart stjärna. Många bäckar små som man säger.

Jaja, godnatt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0