söndag.

Nu bööörjar söndagen glida mot sitt slut och jag är så galet nervös inför morgondagen.

Idag har varit en bra dag iaf, vi åkte till elgiganten och jag fick (/köpte, aka betalade hälften) ett par hörlurar
(
aka sånna ), sen åtke vi till inters. och jag fick inte ett par fett snygga wtc byxor, aka blåa adidas för pappa tyckte de var för stora. Vem fattar inte att de inte ska sitta som långkallsonger .... ? ^^ Sen åkte vi iaf hem och jag (/beni) beställde en ny mobil till mej! :D aka :

en sån! Jag vet att den är feeettful, men det är de som gör den så coool! haha! :D Den kostar "bara" 1600 och jag ska betala den heeelt själv! *nöjd* Wiihi, den kommer om 2-4 arbetsdagar tror jag!!! (aka nu förtiden planerar jag att inte "slösa" lika mycket pengar så det är lungan-smungan! )( )
Sen åkte vi och åt mat på OT, gg goot. Efter det åkte vi hem och jag hurtade 30 minuter och SHIIT vad skönt det var idag! :D

Nu sitter jag här med det traditionella juiceglaset och ska vänta på att gå och lägga mej.

over and out.

Kommentarer
Postat av: anne

Kommer du ihåg vad Sheri Kahn sjunger för Mowgli...? ;)

2009-03-08 @ 21:13:35
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Pytonormen i Djungelboken. Sjunger:



-Slutet äääääär, nästan häääääär!

2009-03-08 @ 21:34:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: bega

Jag vill också ha en ny mobil, kan du köpa en till mig också? Monis tegelsten från 1957 som jag har är inte så rolig

2009-03-09 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0