utmaning.

Jag har gått och blivit utmanad av Anne
Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Veckan som kommer är rääätt så viktig
2. Jag är nervös inför imorn
3. Jag önskar att jag var pro på piano, gura och sång
4. Jag skyller på alla andra att jag inte är nått av de ovan, inte att det är mitt eget fel
5. Imorn börjar mitt nya liv (igen ... ;))
6. Jag är beroende av skor typ, aka om jag är deppig kan jag bara köpa ett par skor så blir livet lite bättre ^^
7. Jag saknar min syster och min brorsa så jag vill döda nån, men min syster kommer på söööndag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0