idag.

Idag var Katrin här, vi kollade på två filmer, åt godis (till mitt försvar så trodde jag typ att vi inte skulle ses på över en månad), åt mat och spelade gura. Filmerna var okej, godiset var gott (katrin säger "äcklis" och mamma säger "onyttis" rollidersiga), maten var god och guran var vacker. Katrin ska skriva massa låttexter när hon är i usa och adebayor ( höhö :: ) och så ska hon lära sej spela valfritt instrumt så ska vi skriva maassamassa låtar! hoho.

Förut idag hade jag så ont i magen att jag inte orkade stå upp och mådde jätteille. Kan man få en socker-chock när man inte ätit socker (aka bara naturligt socker typ fruktsocker) på lite mer än en vecka?

Nu ska jag kolla på Rush Hour 2 och soova :) GODNALL.



BRA LÅT! (lät en aning bättre när jag och Kattis sjöng och spelade )( )

Kommentarer
Postat av: kattieschmattie

lät MKT bättre )( öhöhöö



http://saralouisenilsson.blogg.se/2009/may/gi-glass.html



8-)

2009-05-21 @ 00:36:58
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0