inlines.

Idag åkte jag inlines till Katrin! Haha! Det var galet jobbigt och mina fötter dog, jag fick en blåsa i handen och 10 på fötterna och det gick saaaaakta! Men det var lite skönt efter;) 13,7 km var det (enligt eniros karttjänst), men enligt Katrins karttjänst var det 18 km. kluring.

Jag lyckades också införskaffa två tutningar, var det för att jag var så farligt snygg?


Välj själv.

Väl hemma hos Katrin duschade jag en sköön efterlängtad dusch. Sen satt vi mest och glodde på tv.

Jag tänkte på en sak under min långa resa, eftersom jag höll på att dö och ville stanna varje meter tänkte jag pusha mej och bah "jag stannar framme vid nästa busshållsplats-bänk". men tji fick jag! Det fanns seriöst inte EN ENDA bänk på hela vägen mellan typ Tåå och Stigtomta! ILLA! Medans det i stan finns bänkar överallt. Undra hur de tänker, eftersom man måste vänta längra på bussarna på landet .. Men alla på landet är väl hurtiga bondar så de tar hästkärran in till city. HM.

Kanske är det för min hurtighet idag, kanske är det för jag börjar bli sjuk eller kanske bara rent allmänt men jag mår riktigt illa! Har gjort det typ hela dagen. IRRITERANDE!

Kommentarer
Postat av: katrin

du är bara nervös för imorgon )(

2009-05-08 @ 22:45:11
URL: http://dberndt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0