min dröm.

Jag fortsätter Katrins trend och skriver om min konstiga dröm:

Det började med att typ en spåtant kom till vår skola och spådde oss. När hon kom till mej sa hon kanske tre ord på latin (minns ej vilka) och jag fatta såklart inte vad det betydde. Sen gjorde jag ett test nånstans om när jag skulle dö, och resultatet blev 12 maj 2009 (drömmen utspelade sej kanske 1 maj eller liknande). Då sa Frida (min gamla kompis) att det hon spådamen sagt på latin typ betydde "du kommer dö den 12 maj 2009". Och spådamen hade haft rätt på allting hon sagt innan så hon hade antagligenr rätt på den saken också.
Så jag sprang runt och hade panik, men ingen tog mej seriöst. Jag skulle dö om typ en vecka och jag försökte komma på hur jag kunde undvika det, utan större framgång.
Sen blev det 12 maj och då vaknade jag. Så jag vet ännu inte om jag kommer dö den 12 maj 2009. höhö.

Kommentarer
Postat av: katrin

haha skillad dröm 8--) ^^

2009-05-19 @ 11:55:37
URL: http://dberndt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0