rille effe emme festival.

Igår var vi på rixfm festival. Det var heeelt okej förutom alla cepeäckel som va dumma i huvudet .. Vi stannade inte kvar på allt heller, min rygg höll på att gå av "/ sorligt. ^^

Nu är det iaf lördag och om nån timme ska jag åka till tessin-fältet och leka fotograf när baltic beasts (josefs lag) spelar match. Det är jättekul att ta sportbilder så det blir rolliders. :)

Ikväll är det esc och mamma frågade imorse (aka tidigare) om jag ville vara med på en schlagerkväll där man måste ha NÅTT glittrigt (spelar ingen roll vad det är) på sej och vi ska fira med fruktsallad och nötter ;) mhmm! :: Förra året när vi hade nått sånt hade jag på med en skitful brun sjal bara för att - och moni hade inget glittrigt på sej -.- dåligt.

Nu ska jag börja göra mej klaaaar. Jag är galet trött. Skönt att det inte är skola på Måndag;) HIHIHI.

Hoppas alla får en roll- och cooliders dag )(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0