söndag kväll.

Nu är jag hemma igen och har varit och veckohandlat (<3) och precis satt in gi-brödet i ugnen.. Jag orkar inte med (emd?) att vara hemmafru som 16-åring. Hm, jaa .. vi ser ju ;) Isak är hemma också och han åker imorn så det blir lyxing frulle (aka dagens frukost imorn. MHM!) Wellweeeell..

Btw så drömde jag här om dagen att Katrin var gravid. Sen nån dag senare (i drömmen alltså) var jag också gravid. Jag vet inte hur det gick till. Iaf så var vi där, lyckliga och gravida och när jag sedan vaknade tog det en stund innan jag fattade att det inte var verkligt. Haha.

Jag har btw ätit så mycket frukt under de två senaste veckorna att jag tror jag kommer få nån form av frukt-diabetes eller nått. Och när vi var på Ica för 100 dagar sen (aka typ i fredags) snabb läste jag en bok där de stod att man INTE skulle äta frukt, men i det vi håller på med är frukt asbra och man ska äta 500g (aka 564785434 g) om dagen. Det är en kluring alltså.

Ialafal (8) Jag har lärt mej spela Falling Slowly på gura, det är rolliders. Jag ska bli världsmästare på gitarr sådeså.

Jaja .. nu ska jag sitta och fundera på vad som händer imorn och stirra vidare på bröden som frodas i ugnen )( tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0