tacos.

Imorse ringde det från navet när jag låg och sov, så två sekunder innan jag svarade försökte jag göra lite snabba röst övningar för att inte låta som en död. Det gick inge vidare. Han som snacka undrade om jag var helt yrvaken så det var misslyckat! Aja.
Jag ska iaf dit på tidag (12 maj ::) klockan 10 och då får jag veta vad jag ska göra med mitt liv den kommande månaden.

Idag hade jag tänkt dra ut och fota, men enligt Katrins blogg är det kallt ute, jag ligger nämligen fortfarande i sängen eftersom vår städis är här. Vi ser ju ....

Det är verkligen tråkigt att inte ha nått att göra, hoppas för allt i världen att jag får en praktikplats för jag kommer aldirg klara av en heel månad tråk! dudududu.

Jag vill btw ha tacos .. Fett gott. Men min familj vill aldrig äta tacos med mej och imorn och övermorn kommer jag nog inte äta hemma så idag är sista dagen jag kan äta men jag orkar inte äta själv -.-
ajaaa ... jag hatar att inte ha nått att göra för då skriver jag så tråkiga inlägg (för ovanlighetens skull) ladaradidara.

Nu ska jag fortsätta stirra och drömma om tacos. tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0