walpurgus night.

Igår var jag med KittyKatt. Jag åkte hem till henne efter skolan och så gjorde vi typ inget *-) Vi lekte ute, aka jag visade mina mad-skillz på att rockringa på fötterna med en stor frisbeeeee, jag ägde. Sen satt vi typ i 387 år och pratade om livet och jag uppdaterade henne vad hon missat i skolan.
Sen vare dax att dra till majbrasan i Stigtomta..där var det drag. Typ 3753 småbarn och världens roligaste hinderbana som jag INTE fick gå igenom för jag hade inte råd "/ Brasan var stor och crazy 8-)
Efter det vissade Katrin där de springer i skogen. Sen drog vi hem till crazymcmoon och kollade på Twilight. Jag har kollat på den liiiite för många gånger tror jag ;) booken är så galet mycket bättre.

Jag längtar tills om några månader då jag och KittyKatt antingen ska åka till USA eller Belgien och plugga, vi vet bara inte vart än!

VS.


Nu ska vi snart åka till schtorschtuga så det är dax att göra sej klar tyyp.. Jag ska bara sova hela dagarna och sitta och stirra på datorn. Hoppas det är fint väder.

KATRIN: KOM IHÅG DIN LÄÄÄXA!! )(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0