16.55

Vi hade idrott idag, någonting både jag och Katrin fruktade hela morgonen lång. Det vi gjorde var: sitta, stå. Typ. Vi kanske planerade en egen styrketräning också, kommer inte ihåg. Jag har kommit fram till en sak iaf: jag har inga muskler. Det är verkligen helt stört. Inte en enda. Blä.

Efter den bra idrottslektionen drog vi och hade g.i på f.h. Det var rolliders. Vi började göra finfina julkort. Av någon anledning var det en som tyckte att min julkort inte var så avancerat rent illustrator-mässigt. Fattar inte vad personen menar. Det jag gör är att jag har kopplat in en platta som man ritar på och det kommer in direkt i datorn, skrivit hela alfabetet med den och sen kopierar och klistrar in ord. Asavancerat? Svar: j-a.

Beni ringde nyss (stör mej i mitt intresanta bloggskrivande - betch). Jag svarar glatt "Hej" och det som svarar mej är "tuuuut". Kul, ringer mej och dissar. Oho, nu ringar han igen. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0