22.27

Har nyss badat badkar (typ den enda jag gör nu förtiden). Denna gång avancerade jag med tända ljus på kanten och allt, coooozy. (Tänkte ta en romantiskbild på det, men insåg att jag då säkert skulle tappa mobilen i vattnet = inte värt, så jag sket i det..) (Jag är, som kanske en eller två vet, ingen höjdare på att blåsa ut ljus, så denna gång viftade jag fint (läs: extremt våldsamt) med händerna över dem tills de slocknade. Det funkade ypperligt.) (Och ja, jag gillar att skriva i paranteser.)

Det som står på mitt himla upptagna schema för resten av dagen:
- Måla naglarna och allt som har med det att göra, dvs. komma på vad
- Sova

Bra resterande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0