11.40

Hemma på sängen, tråksverige.

Resan var lång men gick ändå ganska fort. Gitarren överlevde, trots min nervös-het.

Jag har nyss badat badkar och duschat bort all äcklighet från flygning. Swee-eet. Samtidigt som jag låg och njöt i badkaret tänkte jag "vad skönt att klockan är typ fyra, då är det inte så länge kvar på dagen". SkaDad. Klockan är inte ens 12 än = hela dagen kvar. Verkligen suuuuperduuuper skoj. Skulle behöva göra nått för att inte somna. Skulle också behöva äta för att inte svälta ihjäl. Himla många skulle:n.

När jag gled runt på Arlanda tidigare med en smockfull bagagevagn började jag tänka på när jag&K, om några år eller så, går där med allt vi äger, går mot gaten där planet mot London avgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0