12 oktober.

På rörliga bilden spelade E&K in en film med kakor. K upptäckte att en kaka var fel. Jag röstade för att de skulle skicka in den, stämma dem och få en himla massa gratis kakor. K tog in det, funderade på det och åt sedan upp kakan. Svikare.


Ful kaka och söta fb09 tjejer.

Efter skolan drog jag, E&K runt på stan i 100 år för att jag och K skulle träffa Betty :) Det var trevligt.
Sen blev det promenad runt stigtomta med diverse framtidsplanering och sen masskommentera på Ks status på fb.

Idag är inte en vanlig dag för jag är sjuk. Katrin masserar inte ens mitt onda område bredvid örat. :C

Kommentarer
Postat av: Betty

Fika var bra:)

Ballerina är gott och mobilen är en tjuv:)

2009-10-13 @ 11:46:30
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0