19.10

Jag skrev i min dagbok idag (!!!!!!!!). Läste igenom den (typ ett inlägg så det var inte så mycket) och hittade några godbitar jag tänkte dela med mej av:

"Mitt liv förtillfället består av
  • Skola
  • Hockey
  • Katrin
  • Twilight "
"Idag var jag hemma från skolan, "hemstudier". Gick upp klockan fyra. Sen dess har jag bara chillat"

Det är inte alla som har en dagbok som de har haft i mindre än ett år och redan hunnit skriva två gånger "jag går på blablabla gymnasiet nu och det är skit. Och sen sidan efter "idag slutade vi där". TVÅ GÅNGER. Hahahhaha.



Finfinfinfinfinfinfin dagbok som jag fick av Katrin i födelsedagspresent i år! :D:D (Gissa varifrån jag fick min bloggdesign inspiration ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0