19.40

Jag kämpade mej till biblioteket i mitt sjuka tillstånd för att låna boken - och så är den uthyrd. Svett. Vad ska jag göra för att fylla kvällen+dagen imorn?

Det ringde på en från Jehovas vittne förut.............. Jag fick två häften som han sa att jag skulle läsa igenom så skulle han komma förbi nån annan dag så skulle vi gå igenom tillsammans vad jag typ tyckte eller nått. Ojoj, det ska jag göra. Inte. Jag försökte vänligt hinta om att jag inte var intresserad utan redan hade mitt och då skulle han börja motbevisa och blev typ arg. Trevligt uppfostrad som jag är gjorde jag inte det jag ville, nämligen att ge honom en snyting, utan stod där och lyssnade verkligen inte på vad han sa och funderade på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0