luleå is the place to be.



Nu taggar jag och RebNil-6 för en urspårad tacokväll med fotboll. Om en timme (sharp) ska vi vara utanför ICA där vi ska möta upp Luleåcrewet för att inhandla diverse nödvändigheter.

Gårdagens afton spenderades med samma gäng som idag (typ) på samma ställe som idag fast då var det Idol som visades. Jag måste tyvärr besviket säga att Idol är så ointressant! Jag kunde inte bry mej mindre om vem som gör vad. Förutom Calle då, han är bäst.

Ohoo, nu måste jag duscha. Jag hatar att duscha. Ha en bra kväll och heja (läs: "heja") på Sverige. Heeeej.

Kommentarer
Postat av: k

HEJA SVERIGE!??!?!?!?!?!??! svikare................



heja bendtner!



tristan och jag körde precis swe-dan på spelet: de blev 4-0 och sen gjorde jag 4 självmål med flit och sen vann jag på straffar :G så de kommer typ gå så idag ::

2009-10-10 @ 17:54:13
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0