usa: 08.16/swe: 13.16

All over the place, PA. På hotellet. 55° F.

Idag åker vi härifrån. Så himla tråkigt. Ännu mer tråkigt är det att vi åker idag typ förmiddag och kommer hem imorn typ förmiddag i sverige. Verkligen ett bra sätt att spendera ett dygn på - inte.

Igår var en stört bra dag. I förrgår med. Macthen med. HELA veckan har varit helt galet bra.

Jag trooooooor att jag har packat klart *----) Det enda som jag hets-oroar mej över är gitarren! Jag har inte fått så himla bra erfarenhet av att checka in gitarrer påväg från usa. Vore så himla segt om den skulle pajja. Någon skulle dö då!

Vi hörs iaf när jag kommer tillbaka till sverige med en blinging gitarr, blinging mobil, blinging hörlurar och framför allt ett himla bra humör. (Vi ser ju om jag kommer komma ihåg språket, jag har ju bara snackat engelska (och tyska) i en hel vecka!)

Have a good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0