usa: 19.16/swe: 01.16

Monroeville, PA. På hotellet. 52 °F.

Dagen idag har gått i shoppingens-tecken. Sånt gillar jag. Jag har, såklart, redan sprättat iväg alla mina pengar så nu är det dags att börja skjuta in egen-ihop-kämpade-peningar (aka månadspengen aka studiebidraget). Men det är värt det.

Jag blir så nervös när man kommer in i affärer som de som jobbar där säger "hello, how are you today?". Jag svarar alltid (snarare mumlar nervöst fram) "hello, i'm fine thanks". Borde jag fråga hur de mår? En affärs-snubbe frågade "hello, what brings you in here today" (typ). Jag blev jättenervös och mumlade nått ohörbart till svar typ.

Josef har köpt det nya psp:t (oväntat - inte) och sitter här och typ pratar för sej själv. SkaDad.

Anledningen till att jag sitter här och skriver massa skit är för att jag väntar på att tiden ska bli sisådär 19.30 för vi har bokat bord på nån fiskrestaurang (som tydligen ska vara aaasbra enligt farmin) klockan 20.00.

Såg gitarren, dog lite innombords. Nu är jag ägare till gitarren och ligger död på golvet, typ.


Kommentarer
Postat av: anne

Du ska bara svara:



-I´m good, how are you?



Och när de svarat:



-Good!



Så svarar du:



-That´s great!



Och så går du bara vidare.



Piece of cake.

2009-10-25 @ 18:09:58
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0