verkligen random.

Jag hänger på facebook i luleå, i skolan, hemma, på tåget, på flygplatsen (tänkte hänga på flyget också, men kom på att man inte fick). Det är btw så värt med facebook på mobilen för då kan man vara inne 24/7! Tom lektionerna när läraren har genomgång (inte för att jag är det....). V-Ä-R-T!

Är framkommen och levande i Luleå nu. Resan gick bra förutom diverse "Tänk om vi krashar och jag dör"-tankar. På flygplatsen mötte ett glatt gäng mej med flaggor och rop (eller nähä.. inte det). Vi gjorde bort oss när vi ställde oss vid FEL väskband ........ omg ...... Men förhoppningsvis har alla glömt det nu.

Fram tills vi kom hem från flygplatsen och nu har jag och RebNil varit hos B&D. Trevligtsvevmligt :D

Det är btw kaaaaallt här. Cool som jag är orkade jag inte ta med mej min nya vinterjacka och tänkte att jag klarar mej i min skinny (aka den är ju vaaarm). Jag säger inte att jag gjorde fel, jag gjorde bara inte rätt. Jaja .... mycket svammal (fulaste ordet ever typ) såhär på kvällskvisten.

Långt och bildlöst inlägg. Tråkigt.

Imorn blir det upp i ottan för att leka LTU-student. Godnatt.

PS. Rebecca är värre än vad jag är och sneglar på facebook var tredje sekund. SkaDad. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0