onödig information.

Jag är äntligen hemma igen. Allt har gått bra. Jag har aldrig varit mer ofräsch och ful i hela mitt liv.......... Idag drog en doktor ut två 100 mils långa gasbindor som de tyckte var lämpligt att pula in i näsan efter operationen. Det kan seriöst vara det värsta jag har gjort i hela mitt liv.

Hur som helst, mamma har masstagit bilder på mej hela tiden vi har varit där... så jag kanske lägger ut nån... Men troligtvis inte.... Som sagt... För snygg. Jaja, vi ser ju.

På fredag ska vi tillbaka dit igen för att ta bort stygnen och plastskivorna (japp, ni läste rätt, jag har plastskivor i min näsa..). På fredag är det valborgsmässoafton och hela Uppsala kommer vara på stan, aka jättesvårt att komma fram. Kul.

PS. KATRIN! I Uppsala fanns det typ ett café som hette JEDE! fniSS DS.

Kommentarer
Postat av: anne

Men var det inte liiiiite häftigt när de drog ut gasbindorna..? Liiiiite...? ;)

2010-04-24 @ 16:39:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: katrin

JEDE! hahaha dit borde vi dra på väg till Twin Peaks Festivalen!

2010-04-24 @ 18:11:48
URL: http://katrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0