hur förkortar man os på engelska?

Jag är inte gjord för att kolla på sport. I alla fall inte OS. Även fast jag började kolla med atityden "jag bryr mej verkligen inte om OS, det är ju kul om Sverige vinner, meeeeen.." så blir jag helt fast så fort jag kollar. Hjärtat dunkar fortare än Josef trummar (vilket är foo-oort) och mina händer börjar darra så de är helt out of control. Typ skidloppet igår, alltså de när Hellner vann och Olsson kom trea. OMG vilket lopp.. Men, det är värt det!

Imorn tar jag och Josef mitt pick och pack och flyger till Luleå. När det är som mest snö och kallast i Nyköping - åk till Luleå där det är ännu mer snö och ännu kallare!

Kom nyss på att jag kanske glömde ställa in att jag är en Miss när jag bokade flyget förut.. Så det kanske är inställt att jag heter Mr Ester Nilsson. Hm, snacka om spänning i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0