16.44

Usch och fy och blä och död på allt som har med vintern och kyla att göra. Nu sätter jag ner foten och vägrar (erhm... varför hände inget..?).

Skolan idag var okej. Teddie-boy var lite impad över en av mina halvkassa idéer till t-shirt trycket, matteprovet gick sämst men jag är glad ändå och rörligbilden var faktiskt rolig. Det jag och Nicole ägnade oss åt var att ta en (JÄÄÄÄTTE)ful bild på mej och sen klippa och klistra så vi nu har 7 stycken Ester-fejjor som ligger i en låda i skolan. Ska ta en lagbild nångång och visa.

Efter skolan var jag lite sådär extra hurtig och gick hem. (Behöver jag nämna att jag frös ihjäl 5 gånger). Väl hemma är dörren låst och jag har såklart ingen nyckel. Därför måste jag vänta typ en halvtimme på att Josef ska komma hem med nyckel så han kan öppna dörren mot himmelriket (värmen) typ.

TOHLP.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vad gulligt av dig! :D Tack så mkt! :)

2010-01-11 @ 17:38:26
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0