21.14



Hihi idag blir det en JÄTTEstor bild på min nya favvotröja.

Jag (hatar när man råkar skriva JAg...) har nyss badat badkar igen... Mmmhm! Tyvärr tog Harry Potter 2 slut alldeles för kort tid efter jag börjat bubbla. Då drog jag igång musik istället och hade typ en tävling om vem som kunde sjunga högst med mej själv. Jag vann.

Nästa på dagens schema är Scrubs skrivet i STORA BOKSTÄVER med massa hjärtan runt omkring. Det är så det ska vara. Godnatt.

(Ni kan btw andas ut... Harry Potter 3 är inlagt och fit for fight på mobilen!)

Kommentarer
Postat av: anne

En sån tshirt skulle jag oxå kunna ha!!!!



Sv. Inte jag. T har sitt årliga "vi-ska-åka-skridskor-på-måndag". Men om dina är supercoola är det inte så bra, ni har inga litet mindre coola i något hörn?

2010-01-13 @ 22:20:12
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0